2010. június 15., kedd

Orvosok...

Utálok orvoshoz járni. Utálok órákig ülni a sok vén hipochonder nyanya között és várni, utálom, hogy úgysem tudják megmondani, mi bajom van, és hogy amit felírnak, úgysem használ... és még sorolhatnám, úgy összességében utálom az egész magyar egészségügyet.

De annyira elegem van már abból, hogy cirka 2 és fél éve nem kapok levegőt, hogy tegnap rászántam magam, és elmentem a háziorvosomhoz.

Megint. Mert januárban már voltam nála, ugyanezzel a problémával. Akkor felírt valami antibiotikumot, amit 3 napig kellett szednem. Az eredmény egyhetes fosás volt, levegőt változatlanul nem kapok azóta sem...

Tegnap reggel nyolcra odamentem, vártam egy órát, sorra kerültem. Elmondtam a problémát. Folyamatosan el van dugulva az orrom, viszket a szemem, az orrom, a torkom, ennek ellenére az, hogy esetleg allergiás vagyok valamire, fel sem merült a doktornőben, inkább átküldött a fül-orr gégészetre.

Na, ott kivételesen nem kellett várnom, mivel nem volt ott egy lélek sem. Az orvos elkezdett vizsgálni mindenféle ijesztő fém bigyóval, és hülye kérdések tömkelegével bombázott. A legjobb az volt, hogy milyen színű a taknyom. Felröhögtem, és közöltem vele, hogy nem szoktam a taknyomat nézegetni. Erre szó szerint lebaszott, hogy pedig jobban tenném. Ja boccs. Ezentúl majd naplót fogok vezetni róla... '-_-
Felírt valami gyógyszert, és elküldött röntgenre.

Irány a buszmegálló, és a Lánc utcai rendelő.

Na itt valami brutál volt. 3 órán keresztül dekkoltam ott egy fél perces vizsgálatért, és egy 2 mondatos leletért (ugyan nem értem az orvosi szakkifejezéseket, de kb annyi a lényege, hogy kurvára nincs semmi bajom...).

Szerdán viszem vissza a leletet a nyanyának.

A gyógyszert nem szedem, mivel apám szokás szerint nem váltja ki. De persze ő rinyál a legjobban, amiért hetente veszem az orrcseppet. LOL.

Majdnem sikerült lemaradnom a holland-dán meccsről. Szerencsére csak majdnem. Bíztam a hollandokban, de ez se volt jó meccs, nyertek ugyan 2-0-ra, de semmi extra.

Délután a Kamerun-Japán meccs... Jézusom, vallatni lehetett volna vele. x_X Ki is szoptak a balfasz kameruniak 1-0-ra.

Este az Olaszország-Paraguay meccsen legalább hajtás volt, ha élvezhető játék nem is. Fél percre nem tudták azt a kicseszett labdát a földön tartani, ívelgettek össze-vissza. Pföjj, olaszok.

Eddig elég tré ez a VB. Mindent elmond a színvonalról, hogy az eddigi egyetlen élvezhető meccset a németek(!!) produkálták...

De este Brazília-Észak-Korea. Remélem végre láthatunk FOCIT is ezen a hülye VB-n...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése