2011. június 12., vasárnap

Party

Alig vártam a péntek esti bulit. Nagyon szükség volt már rá, hogy kieresszem a gőzt. És persze meg kellett ünnepelni, hogy idegenforgalmi szakmenedzser lettem! :'D Ilinek múlt héten volt a szülinapja, meg Diát is ünnepelni kellett, úgyhogy tripla oka is volt a bulinak.

Délután lefeküdtem egy kicsit szundítani, mert az előző két hét -és főleg a két vizsganap- nagyon leszívta az energiámat, kellett egy kis pihenés. Csak sajnos utána olyan voltam, mint akit fejbe vágtak egy péklapáttal, kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben. XD

Kilenc felé elkezdtem készülődni. Múltkor turkáltam a szekrényemben, valami otthoni ruhát kerestem, és a kezembe akadt egy régi sötétkék bársony felső, gondoltam az jó lesz arra, hogy kutyázzak benne meg ilyenek. Felvettem, és rájöttem, hogy baromi jó cucc, inkább való bulizni, mint takarítani meg kutyát sétáltatni, úgyhogy félre raktam jobb időkre. XD Na ezt a felsőt vettem fel, meg a kék nadrágomat. Ezüstszínű sminket csináltam, de nem vittem túlzásba, mert semmi kedvem nem volt szórakozni vele.

Fél tizenegy felé hívott Ili, hogy menjek elé a Kockához, mert ott volt a barátjával meg valami ismerőseivel. Dia meg Józsi még sehol sem voltak, pedig úgy volt, hogy hozzám jönnek, és onnan megyünk. Rájuk csörögtem, hogy mi van, nehogy elkerüljük egymást. Már majdnem a ház előtt voltak. XD Együtt elmentünk Iliért, aztán visszamentünk hozzánk. Dumáltunk, hülyéskedtünk, meg Ili mindkettőnknek csinált baromi jó sminket.

Egy óra körül indultunk a Club2-be. Azért szeretünk ide járni, mert közel van (legalábbis hozzám, az utca végén van jóformán), nincs belépő, és az esetek többségében tök jó bulik vannak.

Most is nagyon sokan voltak, tele volt a hely. Viszont eddig úgy volt, hogy elöl volt a buli, a hátsó részben meg le lehetett ülni dumálni. Hát most hátul is volt dj pult, és bömbölt valami rettenetes zene, de még hangosabban, mint elöl. Ez elég rosszul érintett minket, mert általában úgy kezdjük a bulit, hogy hátul ökörködünk, meg fényképezzük egymást, amíg nem jön valami tök jó zene, amire elkezdünk táncolni.

Most kénytelenek voltunk elöl leülni, ahol sötét van és hangos zene, nem lehet se beszélni, és mivel a fényképezőgépem hááát... hagy némi kívánnivalót maga után, fényképezni se nagyon. Azért mikor jött jó zene, mentünk táncolni. Volt egy fél óra, amikor baromi jó zenék voltak, akkor tomboltunk, és tök jól éreztük magunkat. Viszont utána már nem volt jó a zene, és a hangulat sem volt az igazi. Bár tömve volt a hely, mégis elég kevesen táncoltak, a party hangulat valahogy hiányzott.

Ez az én hangulatomra is rányomta a bélyeget, inkább leültem. Később a többiek is leültek. Aztán Ili találkozott egy ismerősével, vele dumált.

Négy-fél öt körül már mentünk is el. Nálunk voltunk egy ideig, aztán Ilit kikísértem az első buszhoz, Diáék meg hat felé mentek el. Én meg lefeküdtem aludni.

Hát nem ez volt a legjobb bulink, az biztos. Az a baj, hogy ha nagyon rákészülök, hogy most hatalmasat partyzunk, akkor fixen nem jön össze. Legjobb példa erre a születésnapom. Nagy lelkesen készültem, végre 10 év után meg lesz ünnepelve a szülinapom. Ehhez képest, mikor a csajokkal bementünk a Clubba, volt bent kb. 5 ember, és nem táncolt senki. Fél óra után mentünk is haza. Ez lett a hatalmas szülinapi buliból...

A mostani azért jobb volt, de mégis maradt bennem hiányérzet. Persze jól éreztem magam a csajokkal meg Józsival. Ili főleg keményen nyomta, feltörte a cipő a lábát, még mielőtt elindultunk volna, ezért én adtam neki másik cipőt, de abban is fájt a lába, úgyhogy mezítláb táncolt végig, sőt, úgy is ment haza. XD Vagány a csaj.
Nem tudom, mikor megyünk legközelebb bulizni, valószínűleg nem mostanában, de remélem, a következő feledhetetlen lesz.














Ilivel ♥













Diával ♥













Csajok ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése