2009. február 25., szerda

Stand up comedy


Gondolom mindenki látott már legalább egy részt (vagy csak pár percet) az RTL Klubon futó Showder Klubból. Aki mégsem ismeri, annak dióhéjban: humoristák önálló "miniestjei", hogy úgy mondjam. Egy műsorban általában hárman lépnek fel, + 1, aki felkonferálja őket. Iszonyú jó poénokat nyomnak, az ember szakad a röhögéstől. XD Nos, én rendszeresen nézem (vagyis néztem, mivel januártól már valamiért nincs műsoron - remélem ez csak ideiglenes állapot...), és lelkes híve lettem a műsornak is, a fellépőknek is. (Két kedvencem Beliczai Balázs és Kiss Ádám.) Ezek a humoristák a Dumaszínházzal rendszeresen járják az országot is, klubokban, bárokban, és egyéb helyeken lépnek fel.
Múlt héten szerdán felmentem MSN-re, és megláttam Gréta személyes üzenetét, ami a következő volt: "Aki akar ma jönni stand up comedyre, írjon!" Persze rögtön letámadtam, hogy hol lesz, mikor, kik, mennyiért, stb. Kiderült, hogy még aznap lép fel KAP (Kovács András Péter) és Beliczai, a BTK aulájában. Természetesen azonnal rohantam jegyet venni. (Na jó, nem pont azonnal, először még Diával elmentünk könyvtárba is. XD) A jegy csak 800 ft volt, ennyiért úgy gondoltam, abszolút megéri. (És mint kiderült, igazam is lett. XD)
Diával kissé elszórakoztam az időt, így nem volt időm se átöltözni, se valami elfogadható külsőt varázsolni magamnak, sőt, még a táskámat se tudtam letenni, így cipelhettem A gyűrűk ura három kötetét magammal... XD A műsor hétkor kezdődött, én talán negyedkor értem oda, mert úgy volt, hogy hatkor találkozunk Grétával a radiátornál (XD), de persze én lekéstem a buszt, rendes szokásom szerint. Az ajtónál elő kellett szedni a jegyet, meg a diákigazolványt, ami nekem eltartott egy darabig, mivel a kezeim kissé fagyott állapotban voltak. XD Végre sikerült, kaptam egy pecsétet a kezemre, és mentem leülni Grétáékhoz, akik már bőszen integettek nekem. XD Elég sokan eljöttek, megtelt az aula. Pár perces késéssel kezdtek, de nem volt gond, elszórakoztattuk mi magunkat. XD A sorrend a következő volt: Beliczai-KAP-Beliczai-KAP. Nagyon-nagyon-nagyon jók voltak, szétröhögtük az agyunkat, nagyon megérte elmenni. Mindenkinek tudom ajánlani, ha tehetitek, menjetek el. (A Dumaszínház honlapján fent vannak az időpontok és a helyszínek.)
Műsor után Gréta szeretett volna képet csinálni Balázzsal, csak nem mert odamenni hozzá. Nem volt idő, hogy rábeszéljem, mert már mentek kifelé, úgyhogy kivettem a kezéből a fényképezőgépet, odaszaladtam Balázshoz, és megkértem, hadd csináljunk vele képet. Nagyon kedves volt, simán belement. Kijött velünk az előcsarnokba, mindhármunkkal csináltunk képet. Eddigre már többen körülállták, az én példámon felbuzdulva ők is szerettek volna képet vele. Balázs nagyon kedves volt, mindenkivel készségesen fotózkodott, aláírásokat osztogatott, poénkodott. Mi is kértünk aláírást. Nálam nem volt papír, csak a Fernando Gagos órarendem. Mit volt mit tenni, hát aláírattam azt, gondoltam, maximum totál hülyének néz, ami elég gyakran meg szokott történni velem. Mármint hogy hülyének néznek. XD Először ő is kicsit furán nézett, de simán aláírta, közben még egy poént is elsütött. ("Ejj, de jól nézek ki ezen a képen!" X'DDD) Ez után KAP-ot is szerettük volna letámadni, de ő rögtön kirohant a kocsiba, és ott várta, hogy végre elinduljanak. Hát... nem lehet mindenki egyformán jófej...
Hazamentünk, Gréta átküldte a képeket, hát elég viccesek lettek. XD Be is rakom ide az egyiket.
Szóval, ha szeretnétek egy jó estét, sok nevetéssel, akkor irány a Dumaszínház! Nem fogjátok megbánni, az tuti. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése