2009. augusztus 27., csütörtök

Ez van

. norel . üzenete:
*sziaa
*mizujs? xD
Vödör™ üzenete:
*szia
*semmi
*most már tényleg nincs se tévé, se net
*kurvajó
. norel . üzenete:
*:S
Vödör™ üzenete:
*ráadásul úgy néz ki eladják Robbent
*:'[
. norel . üzenete:
*ohh =/
*nekem meg vmi baja van a hangszóróimnak
*eléggé recsegnek:S
*meg az egér is szarakodik -.-
Vödör™ üzenete:
*baszki most találtam meg a számlát
*ez a baromarcú már fél éve nem fizet semmit
*beszarás
*nem hiszem el, hogy havonta négyezret nem képes kifizetni
*most meg itt van egy majdnem negyvenezer forinos számla
*plusz ugye minden hónapban jön rá még három
*a büdös életben nem fogja kifizetni, mikor keres kb hatvanat
. norel . üzenete:
*hallod
*állítólag jövőre csak 21 éves kortól lehet jogsit szerezni oO
*hát nem tudom
*érdekesen hangzik xDD
Vödör™ üzenete:
*van benne logika
*XD
. norel . üzenete:
*hát van, de azért kíváncsi leszek h tényleg ennyire kitolják-e xD
Vödör™ üzenete:
*XDDD
. norel . üzenete:
*végülis nekem úgyse lesz kocsim, amíg nem veszek magamnak, az meg nem a közeljövőben lesz, szóval nekem nem kell sietnem azzal a jogsival xDDD
Vödör™ üzenete:
*én inkább nem kockáztatom a saját és mások testi épségét
*úgyhogy nem is próbálkozok vele
*XDDDDD
*meg úgyse lesz soha kocsim
. norel . üzenete:
*xDDDD
Vödör™ üzenete:
*szal felesleges
*XD
. norel . üzenete:
*xDDD
Vödör™ üzenete:
*most írtam ímélt a diákhiteleseknek
*remélem felfogják, amit írtam XD
*és válaszolnak is XD
. norel . üzenete:
*xDD
Vödör™ üzenete:
*de faszom megint nem a tanulmányaimra fog elmenni a pénz
*hanem arra, hogy kifizessem apám adósságait
*kurvára elegem van belőle
*-_-
. norel . üzenete:
*:S
Vödör™ üzenete:
*lol kiszámoltam azzal a kalkulátorral, hogy ha felveszek 200 000 forintot, 28 éves koromra tudom majd visszafizetni
*és ugye még alapból van fél milla
*X'DDD
*meg ugye nem hiszem, hogy csak 200-at fogok felvenni
*szal majd úgy nyolcvan éves koromra vissza is fizetem kb
*XDDDDDDDDDDDDDD
. norel . üzenete:
*xDDDDDD
Vödör™ üzenete:
*ahhoz képest, hogy az egész egyetem kérdésnek úgy indultunk neki, hogy csak azért vállaltam be, mert apám megígérte, hogy amíg tanulok, anyagilag mindenben támogatni fog
*...
. norel . üzenete:
*=/
Vödör™ üzenete:
*baszki ilyenekkel fenyegetőzik
*most is baszki
*valamit nem akarok neki megcsinálni, akkor elkezdi
*jó akkor vegyél magadnak bérletet meg kaját meg ezt meg azt
*bazz az ilyen szülő egyálalán? oO
. norel . üzenete:
*hát
*nem
Vödör™ üzenete:
*és még ha fel is vehetek pénzt, akkor is csak október közepén kapom meg
*addig meg nézhetem a plafont
*kurvajó
*-_-
*de baszki semmit sem tudok csinálni
*érted a diákhitelhez is kell majd egy nyomtatvány a szerződésmódosításhoz
*amit az oldalukról kéne letölteni
*hát úgy marhára nehezen megy, hogy egész nap itt kell ülni a laptop előtt, hogy elkapjam azt az egy-két (vagy fél...) órát, amíg van net
*arról nem is beszélve, hogy ki se tudom nyomtatni
*mert egyrészt ugye szar a nyomtató, de ha jó is lenne, kifogyott a patron
*meg ugye a tananyag is mind netről lesz elérhető valószínűleg
*azokat is le kell majd szedni, kinyomtatni
*marha jó
. norel . üzenete:
*:S
Vödör™ üzenete:
*meg a hülye nyelvtanfolyamot sem fogom tudni elkezdeni megint
*mert szeptember 10-ig kell jelentkezni, viszont ugye rögtön kell fizetni három rugót
*utána meg ha két részletben fizetek, akkor is még szeptemberben kell az első részlet
*úgyhogy legjobb esetben is csak jövőre tudok majd kezdeni valamit
*ebből kifolyólag egyetemre legjobb esetben is csak három év múlva tudok majd visszamenni
*kurvára örülök
*-_-
. norel . üzenete:
*ajj =/
Vödör™ üzenete:
*szal valszeg nem lesz se nyelv, se egyetem
. norel . üzenete:
*:S
Vödör™ üzenete:
*na mindegy, ez van

-Később-

Vödör™ üzenete:
*bemásoltam a blogomba ezt a beszélgetést XD
*ha nem baj
*ha igen akkor kitörlöm
*XD
. norel . üzenete:
*ja dehogy baj xD
*bár az én hangszórós panaszkodásom aztán nagyon illik ide XDDDDDDDD
Vödör™ üzenete:
*XDDDDDDDDDDDDDDDD
*nem baj XD
*mindenkinek más dolgok fontosak XD
*mármint téged most épp ez foglalkoztat XD
. norel . üzenete:
*hát azok után amit meséltél, szégyellem magam amiért én ezt tartom problémának
Vödör™ üzenete:
*más meg engem röhög ki, hogy mit vagyok ennyire oda attól, hogy nem nézhetek meccset
*XD
*alapvetően tökre kis igényű vagyok
*ez ebből is látszik, hogy ennyire kiborultam a meccs miatt XD
*engem már azzal boldoggá lehet tenni, hogy megnézhetek egy meccset XD
. norel . üzenete:
*xDDD
Vödör™ üzenete:
*amúgy most lehetne mondani, hogy a jelen körülmények között ez kéne hogy legyen a legkisebb problémám
. norel . üzenete:
*persze, tökre megértem h kiakadsz a meccs miatt
Vödör™ üzenete:
*hogy nincs kábeltévé
*de én pont hogy úgy érzem, hogy basszus ha már semmi nem jön össze/ nem fog összejönni ebben a szaros életben, akkor legalább ennyi élvezet hadd jusson
. norel . üzenete:
*persze, én értelek
*nekem is lehetne mondani h aggódjak apám állása, meg tesóm egészsége miatt, meg ilyenek
*de végülis ezeket én nem tudom befolyásolni
*meg nekem a zene jelenti azt amit neked a meccs
*akármi is történik, vannak számok amik képesek helyrerázni
*és ha szar az mp3mam, tönkrement a telefonom fülese, legalább az 5.1-em maradjon már meg jónak
Vödör™ üzenete:
*hát igen
*nekem is ez az utolsó dolog, ami még megvan
*ha már zenét se fogok tudni hallgatni, akkor kész, káó
*akkor fog eljönni az a pillanat, hogy tényleg eret vágok vagy nemtom xD
. norel . üzenete:
*az egyik kedvenc idézetem az,hogy a zene kifejezi azt, amit szavakkal lehetetlen elmondani, de nem maradhat kimondatlanul
Vödör™ üzenete:
*hát igen
*pl régen is volt ilyen kiborulásom
*mikor tönkrement a magnóm
*az még ilyen régi volt, mp3-at nem is játszott le
*éjjel-nappal nyúztam, naná, hogy tönkre ment XD
*bár mondjuk három évet így is kibírt XD
*vagy kettőt, nem emlékszem pontosan
*de totál készen voltam
*mert akkor még számítógép se volt, vagy mp3, discman, hasonló
*úgyhogy akkor tényleg full zenementesség
*kurva szar volt
*aztán mikor eladtuk a régi lakást, és apám megkapta a pénzt, megígérte, hogy vesz nekem egy magnót
*és vett is egyet
*mondjuk akkor még betartotta, amit ígért
*és nem volt ekkora paraszt, mint mostanság '-_-
. norel . üzenete:
*:S
Vödör™ üzenete:
*amúgy a poén az volt benne, hogy két hónappal később megkaptam a gépet, arra egy hónappal meg az mp3-at
*azóta csóri magnó gyakorlatilag csak porfogónak van
*XDDDDDDD
*max akkor hallgatom, mikor fürdök
*XDDDDD
*de azt is csak akkor, ha apám itthon van
*mert ha nincs, akkor a gépen megy full hangerőn, hogy halljam kint
*XDDDDDD
. norel . üzenete:
*xDDDDDDD
*néha én is bevittem a fürdőbe a konyhait, h rádiót hallgassak
*de apám mindig lebaszott h tönkremegy a párától -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése