2009. október 19., hétfő

^^

Amikor beléptem msn-re, szinte rögtön írtak nekem. Nem rohamoztak meg éppen, mivel az életben sem vagyok éppenséggel népszerű figura, így virtuálisan sem, de azért páran érdeklődtek, hogy mi van velem, és jelezték, hogy hiányoztam. Nagyon jól esett.
Elsőnek persze Gréta írt, de vele végig tartottam is a kapcsolatot, persze attól függetlenül örültem neki. XD
Lilla is rögtön írt nekem. És Barbikám <3
És persze Norel, akivel a legjobban tudok beszélgetni bármiről és bárkiről, és már nagyon hiányoltam. <3
És akire egyáltalán nem számítottam. Igaz nem msn-en írt, de mikor beléptem hotdogra, egy kedves üzenet várt Ádámtól. Nagyon meghatódtam, nem gondoltam volna, hogy hiányzom neki. <3
Azért jó tudni, hogy vannak emberek, akiknek fontos vagyok.

Amúgy délután kettő óta itt ülök a gép előtt, és már fáj a hátam, de egyszerűen képtelen vagyok itthagyni a gépet. :$ Asszem az ilyenre mondják, hogy kocka. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése