2009. március 27., péntek

"Boldog" szülinap

Ma van a szülinapom. Bizony. A 19.
Jó szar nap. Szokásos.
Szülinapi buli, mi? Jó vicc. Egész életemben egy volt. Asszem a 11. vagy a 12. szülinapomon. Az jó volt azért. Meghívtam a lány osztálytársaimat. Mind a hatot. Két fiút is, de csak az egyik jött el. Kajáltunk, meg táncoltunk Ámokfutókra meg UFO-ra. Anyám meg ott ült közben a fotelban, és nézett minket. X'DDDDD De jó volt.
Most meg itthon rohadok. Mint mindig.
Ajándékok? Öööö... hát apám annyira nem volt képben, hogy csak délután egykor jutott eszébe, mikor is leült a gép elé, a naptárra pillantott, és fölordított: "Neked ma van a szülinapod!" Nemá, tényleg? Aztán elrohant a boltba, és hozott egy ilyen gyorsfagyasztott pizzát vagy hogy mondják, meg egy bonbont. Boldog szülinapot!
Délután jött Dia, tiszta édes volt, hozott ajándékot. Bonbont meg virágot vázában meg Barbitól egy képet kis keretben. (Kiraktam Villus mellé. Jövő héten már Pepe mellett lesz. Focistás naptár, karácsonyra kaptam Grétától.)
Ja, Gréta meg múlt héten kifizette a jegyem Stand up comedyre, szülinapi ajándékként.
Elmentem Diával könyvtárba, meg kimentem vele a Budai Vámhoz buszt várni. Közben jött anyám, hagyott ajándékot. Tusfürdőt meg ilyen izét. Hajadra fújod és ki tudod fésülni. Avon Kids. Mindkettőnek olyan illata van, mint a rágónak. Hát asszem a 19 évemmel talán már túlnőttem az Avon Kids termékeken, na de sebaj.
Ennyi.
Aztán meg hallgattam neten rádiót, egyik haverom csaja csinálja. Kértem magamnak számot. Jee.
Meg olvasok, de nem tetszik, hát úgy tűnik, a gyerekkönyvekből is kinőttem már. Sajnos.
Holnap vb-selejtezők. Persze a tévé a Németország-Lichtensteint adja. Pföjj.
Vasárnap ööö szokásos izgalmak.
Hétfőn megyek kiíratkozni.
Aztán meg semmi.
Jeee.


Hallgasd.


2 megjegyzés:

  1. Na nehogy azt hidd!!!
    Sok szeretettel szeretnélek meghívni a kislányom 17.- :) születésnapjára vasárnap. Nagyon remélem, hogy elfogadod szerény meghívásomat, mert az ünnepeltet feltétlen elvárjuk ide. A meglepi ellövésének oka, hogy nem tudok titkot tartani! :( Szeretünk! Boldog születésnapot kívánunk!

    VálaszTörlés