2009. december 6., vasárnap

Miki XD

Boldog Mikit mindenkinek! :D

Nem tudom, mi történt apámmal, de reggel találtam a csizmámban egy csomó édességet. Biztos a fejére esett egy kókuszdió vagy valami. X'D
És basszus nem tudok tanulni egész egyszerűen. XD Ma felkeltem reggel hétkor, hogy akkor most egész nap tanulom a vállalatgazdaságtant. Ehhez képest fél nyolckor kivánszorogtam fürdeni, aztán törölközőben ültem félálomban a kád szélén még egy ideig, majd neteztem, szóval olyan kilenc körül rávettem magam, hogy nekiálljak a tanulásnak. A hülye fejemmel az ágyon fekve akartam tanulni, aminek persze az lett a vége, hogy elaludtam. XD 11-kor keltem fel. Most meg Buffyt nézek. Nem lesz ez így jó... XDDD

+ lájlájláj (jó nóta XD)

2 megjegyzés:

  1. Megértelek, én is így vagyok a dologgal, mert minél több fontos elintéznivalóm van annál jobban lelassulok tőle. Tudom, hogy csinálni kéne, én meg csak nézek ki a fejemből, mert már sok volt ebből az évből, és jöhetne a kellemesebb rész. Szóval megértelek. ALUDJUNK! :)

    VálaszTörlés
  2. Támogatom az ötletet. :D

    VálaszTörlés