2009. december 1., kedd

December

Ez az én decemberem
Ez az én időm az évben
Ez az én decemberem
Ez az, mikor minden olyan tiszta

Ez az én decemberem
Ez az én hóval borított otthonom
Ez az én decemberem
Ez én vagyok egyedül

És
Azt kívánom, ne éreztem volna
Mintha azt a valamit kihagytam volna
És
Visszavonom az összes dolgot, amit mondtam
Hogy elérjem: te is úgy érezz
És
Azt kívánom ne éreztem volna
Mintha azt a valamit kihagytam volna
És
Visszavonom az összes dolgot, amit mondtam

Mindent odaadok
Csakhogy legyen egy hely, ahova mehetek
Mindent odaadok
Csakhogy legyen valakim, aki hazajön

Ez az én decemberem
Ezek az én hóval borított álmaim
Ez én vagyok színlelve, hogy
Ez minden, amire szükségem van

És én
Azt kívánom, ne éreztem volna
Mintha azt a valamit kihagytam volna
És én
Visszavonom az összes dolgot, amit mondtam
Hogy elérjem: te is úgy érezz
És én
Azt kívánom ne éreztem volna
Mintha azt a valamit kihagytam volna
És én
Visszavonom az összes dolgot, amit mondtam neked

Mindent odaadok
Csakhogy legyen egy hely, ahova mehetek
Mindent odaadok
Csakhogy legyen valakim, aki hazajön

Ez az én decemberem
Ez az én időm az évben
Ez az én decemberem
Ez az, mikor minden olyan tiszta
Mindent odaadok
Csakhogy legyen egy hely, ahova mehetek


1 megjegyzés: