2009. április 9., csütörtök

Elegem van

Apám egy rohadék.
Nem vicc.

Tegnap délután jöttem haza. Apám dolgozott. Benéztem a hűtőbe, nem volt semmi kaja. Ez egyébként szokásos. Ő elviszi magának a kaját, én meg egyek vajas kenyeret. Már ha van vaj, és nem ötnapos száraz kenyeret hagy itt. Tegnap is így volt. Én viszont marhára éhes voltam. Találtam néhány szem krumplit, gondoltam kisütöm magamnak. Megpucoltam. Csak aztán vettem észre, hogy olaj sincs, hát miért is lenne? Úgyhogy ott hagytam egy tálban a krumplit, és ettem kenyeret.
Azt tudni kell rólam, hogy iszonyú béna vagyok. Egyáltalán nincs kézügyességem. Semennyi. Általánosban mindig meg akartak buktatni rajzból meg technikából, csak kegyelemből kaptam kettest, és ez nem vicc. Ráadásul most pucoltam életemben először kurmplit. Ezek után el lehet képzelni, hogy néztek ki azok a kurmplik... Nem mintha ez engem zavarna, úgyis megeszem, és csak az íz a lényeg.
Ma reggel hazajött apám. Kérdezte, mi jött rám, hogy krumplit pucoltam. Mondtam, hogy talán éhes voltam. Ő meg jól kiröhögött, hogy elfogyott az olaj. Hát rohadt vicces, tényleg.
Aztán délben nekiállt kisütni, és elkezdett baszogatni, hogy hogy néznek ki, meg hogy milyen béna vagyok. Mintha ő elsőre is tökéletesen csinálta volna! És amikor mondtam neki, hogy fogja be, még ő volt felháborodva, hogy milyen bunkó vagyok. Én vagyok a bunkó???? Akármit csinálok, az soha nem jó, mindig béna vagyok, nem vagyok jó semmire.
Aztán meg leosztott, hogy ne merjek így beszélni vele, mert ő az apám. Sajnos, mondtam. Na ettől megint elszállt az agya, és most megint ott tartunk, hogy takarodjak el innen.
Ezek után megkérdezte, hogy kérek -e krumplit. Nemet mondtam. Ő meg felzabálta az egészet, és most megint nem eszek egész nap, mert nincs itthon semmi.
(És mindenki nagyon csodálkozik, hogy csak 45 kg vagyok...)

Elegem van belőle, tényleg el fogok menni, akkor is, ha egy híd alatt fogok csövezni, és a szemétben kell turkálnom kaja után. Nem fogok tovább egy fedél alatt élni egy ilyen rohadékkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése