2009. november 30., hétfő

Stréber?

Simán lógathatnám itthon a lábam egész héten. Végül is "beteg" vagyok. Amin a pénteken kapott antibiotikum se nagyon segít, sőt, csak a kellemetlen mellékhatásokat (hányinger, hasmenés...) érzékelem, hát mit ne mondjak, meglennék nélkülük... Mégis ma fél nyolckor, mint hétfőn mindig, ébresztett a telefonom. Kinyomtam, gondoltam még szundítok egy kicsit, ráérek még. Hát azzal a lendülettel sikerült is elaludnom, háromnegyed kilenckor riadtam fel. Gyorsan rohantam ki fürdeni, meleg víz persze nem volt, mert apám szokás szerint kikapcsolta a bojlert. '-_- Épphogy csak langyos vízzel kellett zuhanyozni + hajat mosni, nem volt éppen kellemes. Aztán hajszárítás, amit gyűlölök, jobban szeretem, ha magától szárad meg, de hát ez van, utána meg rohanás a buszra.
Ééééés nem késtem el! Aztán menedzsmenten untam az agyam, németen meg írtam egy dolgozatot, amire nem is tanultam, persze sikerült, mondjuk 14 év után ez a minimum... Majd haza és jogtanulás, nem megy, hiába, meg fogok bukni.

Nem is értem, miért nem maradtam itthon. Komolyan. Nem szeretek iskolába járni, jó, nem is utálom, de simán megvagyok nélküle. XD Nem volt létfontosságú egyik óra sem, mégis ott voltam. Tiszta hülye vagyok. Vagy csak stréber? :S No mindegy, asszem mostanában ez a legkisebb problémám. Meg amúgy is hülyeség. Csak úgy eszembe jutott. XDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése