2010. március 3., szerda

Helyzet

Még élek. Csak az van, hogy egész egyszerűen nincs miről írnom.
Olvasok egy blogot, az írója csak és kizárólag arról ír, hogy milyen órái/tantárgyai vannak, és miket kell tanulnia.x_X Na hát kb ennyit tudnék írni én is, de abból is két mondatot, mert nem sok tárgyam van. Erre meg szerintem totál felesleges karaktereket pazarolni.
Szabadidőmben az égvilágon semmit nem csinálok, max netezek, bár a napokban már azt sem, mert a gépem kezd teljesen beszarni...

Ó, azért van valami. (Rendkívül izgalmas dolog....)
A tag, aki a szállodamenedzsment nevű "csodás" tárgyat oktatja nekünk, valami góré a Palatinusban (az egy hotel Pécsen, a gyengébbek kedvéért. XD). Tegnap körbevezetett minket a hotelban, megmutatott szinte mindent. Baromi izgalmas volt.
Rájöttem, hogy nem akarok szállodában dolgozni. Rengeteg sok lóvét akarok, hogy szállodában lakhassak. X'D Persze ez csak ábránd marad, egy utolsó egycsillagos putrira se lesz pénzem soha, de azért álmodozni jó. XD

Jövő héten, ha minden igaz, megjön végre a lóvé. Már alig várom. *_*
Végre be lesz festve a hajam (úgy nézek ki, mint aki most mászott elő a híd alól...), veszek új ruhákat (a kb tizenöt darabot számláló "ruhatáram" enyhén szólva is szánalmas...), meg tusfürdőt, sampont, krémeket, meg hasonlókat. *_* Ezért érdemes élni. XD
(Ez is elég szánalom, hogy ami másnak teljesen hétköznapi használati tárgy/piperecucc, ahhoz én évente jó, ha kétszer hozzájutok, és az is kész ünnepnap... Jó ég, mekkora szar életem van. Oo Beszarás...)

2 megjegyzés:

  1. Régen olvastalak, de egy ideje nem. Otthagytad a pszichológiát végül is?

    VálaszTörlés
  2. Igen, otthagytam, most szállodaportásnak tanulok. X'D

    VálaszTörlés