2010. március 6., szombat

Miért fáj?

Apám folyton kritizál. Mindenbe beleköt, abba, amit teszek, amit mondok, ahogyan kinézek, egyszerűen semmi sem jó neki. Ez nagyon tud bántani. De nem értem, miért? Teljesen elhidegültünk egymástól már régóta, nem érdekel, mi van vele, és őt sem érdekli, mi van velem. Csak folyton veszekszik. Én igyekszem tudomást sem venni róla. Akkor mégis miért üt szíven annyira, mikor kinyilvánítja, mennyire nem tart semmire?
A barátnőm azt mondta, ne foglalkozzak vele, és igaza is van, de egyszerűen nem tudom nem tudomásul venni a sértéseit. Sokszor azt mondja utána, hogy dühből mondta/hülyéskedett, de szerintem ez csak ráfogás. Én legalábbis ha dühös vagyok valakire, sose mondom neki, hogy ocsmány vagy hogy másokon élősködik. Viccből meg pláne nem beszélek ilyeneket. Persze lehet bennem van a hiba.
Alapból se vagyok kibékülve magammal (pontosabban mindent utálok magamon), és az, hogy a saját apám ilyen véleménnyel van rólam, csak rátesz egy lapáttal.

És még van képe a szememre vetni naponta, hogy más, "normális" lányok már 4-5 pasin túl vannak, csak én vagyok olyan nyomorék, hogy még egy sem volt.


Vajon miért...?

2 megjegyzés:

  1. Az enyém ugyanezt csinálja (a pasisat kivéve, mert meggyőződése, hogy kettőt tartok egyszerre). Fel sem tűnik nekik, hogy ez megbánthat, mert nem tekintenek érző(!) felnőttnek(!) ezért nem válogatják meg a szavaikat. Emlékszel, mesélted, míg gyerek voltál, rendes volt veled. Már nem vagy az, de felnőttnek sem tekint, és nem tud kezelni, ahogy nálunk az enyém sem. Ezért ne vedd magadra, mert jóformán fogalma sincs róla, miket beszél, és ez rád hogy is hathat. Ha egyszer végighallgatná a véleményed erről az egészről, azt se tudná, miről beszélsz, és miért érzel így. Tapasztalat. Épp ezért, csak légy önmagad, és ne feledd, hogy ő egy férfi-hogy az apád? Attól nem lesz okosabb :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom fontos-e a véleményem, vagy nem azok után amit az én lányom rólam írt, de én úgy gondolom valójában a kamaszok, a fiatal felnőttek épp olyan csapdában vannak, mint azok a középkorú emberek akik azt hiszik rájuk már semmi szükség nincs. Bántani másokat aljas dolog, főleg ha a gyerekünkről van szó. Az ember valóban mond néha oltári ostoba dolgokat, de megalázni akit szeretünk nem tartozik bele, és nem elnézhető. Nem hiszem, hogy figyelmen kívül tudod hagyni a sértéseket, viszont elég felnőtt vagy, és elég okos, hogy átláss rajtuk. Tudnod kell, hogy mennyire értékes ember vagy, és nem egy főből áll a világ. Ha egy ember van aki réteget, és ezer aki nem, akkor nem hiszem, hogy a hiba a te készülékedben van! :) Akkor gondolkodj el ezen ha ez fordítva igaz. Én ismerlek, és tisztellek szeretlek ahogy vagy. Jó ember vagy, szép, és okos. Hidd el azoknak akiknek fontos vagy, mert a lényeg ott kezdődik. Azért fáj ha ő bánt, mert az ember úgy van beprogramozva, hogy a szülei véleménye a legfontosabb. De gondolj ránk is a barátaidra, mert nekünk hibátlan vagy. Szeretünk!

    VálaszTörlés