2010. április 3., szombat

Ez + az

Mostanában ezeket hallgatom:

Muse - Uprising




James Bourne - Loser with no life
(Egyem meg. ♥ Cím alapján akár rólam is szólhatna...)




Adam Lambert - Whataya want from me
(Homár a csávó, de kibaszott jó hangja van.)




Parov Stelar - Shine






Kaptam Grétától szülinapomra Real Madridos sálat! ♥


Ugye, milyen szép? ^^




+1:
Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper



Ne féld a Kaszást

Eljött az időnk
Itt és most, ez van...
Egy évszak sem fél tőle
Nem fél az eső, a nap s a szél
(Mi is tegyünk hát így)
Gyerünk, édes... ne féld a Kaszást
Kedves, fogd kezem... ne féld a Kaszást
Együtt szállhatunk... ne féld a Kaszást
Én vagyok az Egy...

Bálinttal végeztünk
Itt, és most, gyerünk
Rómeó és Júlia
Együtt lesznek mostmár örökké... Rómeó és Júlia
negyvenezer férfi és nő naponta... mint Rómeó és Júlia
negyvenezer férfi és nő naponta... átértékelt boldogság
Újabb negyvenezer hal nap mint nap... mi is tegyünk hát így
Gyerünk, édes... ne féld a Kaszást
Kedves, fogd kezem... ne féld a Kaszást
Együtt szállhatunk... ne féld a Kaszást
Én vagyok az Egy...

Szerelmünkben egyesüljünk...
Itt és most, gyerünk
Eljött az utolsó éj
És rájött, képtelen indulni
És az ajtó nyílt és szellő kélt
A gyertyaláng táncolt, majd elalélt
A függöny lebbent s ő belépett... s szólt: mitől félsz?
gyerünk, édes... és ő már nem félt
és rohant felé... lebegni kezdtek...
hátrapillantva búcsúztak... úgy tett hát, mint ők...
megfogta a kezét... úgy tett hát, mint ők...
gyerünk, édes... ne féld a Kaszást

(Elég béna fordítás, nem találtam jobbat... imádom ezt a dalt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése