2010. április 10., szombat

So what am I?

Amikor elkezdődött ez az egész

Nem volt semmi mondanivalóm

És elvesztem abban a nihilben

Ami bennem volt (összezavarodtam)

És mindent kiadtam magamból, hogy rájöjjek

Nem én vagyok az egyetlen ember

Akinek ilyen gondolatai vannak (bennem)

De ez az egész üresség

Amit a szavak keltenek életre

Az egyedüli valós dolog

Amit még érezni tudok (nincs vesztenivalóm)

Befuccsoltam, üres vagyok – egyedül

És ez az én hibám


Meg akarok gyógyulni, érezni akarom

Hogy amit gondoltam, soha nem volt igaz

Meg akarok szabadulni a fájdalomtól

Amit oly régóta érzek

(Töröld ki a fájdalmat, amíg el nem tűnik)

Meg akarok gyógyulni, érezni akarom

Hogy közel vagyok valami jóhoz

Szeretnék megtalálni valamit

Amit mindig is akartam

Egy helyet, ahova tartozom


Nincs mit mondanom

Nem hiszem el, hogy nem estem

Egyből pofára (összezavarodtam)

Mindenfelé néztem, csak azért, hogy rájöjjek

Ez az egész nem úgy van

Ahogy elképzeltem magamban

(Mi is vagyok én?)

Mivel rendelkezem

Azon kívül, hogy negatív vagyok?

Mert nem tudom elfogadni azt

Ahogy mindenki tekint rám (nincs vesztenivalóm)

Nincs mit elérni, üres vagyok – egyedül

És ez az én hibám


Soha nem fogom megismerni önmagam

Amíg magam meg nem teszem

És addig semmi mást nem fogok érezni

Amíg be nem gyógyultak a sebeim

Addig soha nem leszek valaki

Amíg nem szakadok el magamtól

El fogok szakadni

Ma megtalálom önmagam


Meg akarok gyógyulni, érezni akarom

Hogy ott vagyok, ahova tartozom



Hogy lehet, hogy egy dal ennyire tökéletesen passzoljon valakire?

13 éves voltam, mikor először hallottam ezt a dalt. A kamaszkor elején, a sok változás közepette, amiket nem értettem, összezavarodva, ez a dal évekig a mankóm mantrám, támaszom volt.

De most, hét évvel később, immár felnőtt fejjel... mintha még inkább rólam szólna az egész.

Azt hiszem talán Mike mondta egyszer a Meteoráról, hogy ez a lemez még az ötvenedik hallgatás után is tartogat valami újat. És a fenébe, igaza volt. Én már szó szerint rongyosra hallgattam anno, és most, miközben ezredszer hallgatom, elmélyedve a dalszövegfordításokban, olyan, mintha először hallanám. Mintha valahogy velem együtt élt, fejlődött, változott volna a zene, holott ugyanaz maradt.

Én változtam. És nem előnyömre.

13 évesen boldog voltam. Talán nem voltam tudatában, de hét év távlatából visszanézve, már látom. És visszasírom azt a másfél évet, amikor minden olyan... tökéletes volt.

Nem volt meg mindenem, az életem nem volt fenékig tejfel, sőt, ha objektíven nézzük, most talán még jobb dolgom is van, de mégis... akkor elégedett voltam, boldog, tele reményekkel, vágyakkal, célokkal, és az élet olyan csodásnak tűnt...

És most? Az azóta eltelt pár év alatt minden öröm, remény, vágy, érzés eltűnt belőlem, meghalt. Nem maradt semmi. Üres vagyok, keserű, boldogtalan, és rettenetesen magányos...


"Meg akarok gyógyulni, érezni akarom

Hogy ott vagyok, ahova tartozom"












Boldog szülinapot Fernando. ♥ Ma este varázsolj, a kedvemért. Kérlek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése