2010. április 9., péntek

Mi a baj velem?

szomojk. says:
*tudom, idegesen jobban bírlak
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*kurvajó
szomojk. says:
*ja nekem máár jobb a kedvem amúgy
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*jó neked
*mondjuk én is röhögök
*de kínomban
*XD
szomojk. says:
*én csak rajtunk
*mint két hatéves, nagyon cukik vagyunk
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*de te csinálod baszki XD
*én kb öt mondat után lezártam volna a témát
*de te csak azért is cseszegetsz XD
szomojk. says:
*naná, két éve vártam erre
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*mire?
*hogy ki legyek borulva?
szomojk. says:
*hogy úgy általában valamilyen nem felületes érzelemnek jelét mutasd
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*és mi iránt kellett volna "nem felületes" érzelmet produkálnom? XD
szomojk. says:
*bármi iránt
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*pl? XD
szomojk. says:
*időnként például valami lelkesedést, vagy izgalmat vagy örömöt mutathatnál
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*én már jópárszor elmondtam neked, hogy ilyen vagyok
*ez van, nem tehetek róla
*én se örülök neki
*de nem értem, Te milyen alapon vársz tőlem mást
*amikor egyrészt nem is beszélünk
*másrészt ha mégis
*akkor is, ha írok valamit, csak valami cinikus faszságot válaszolsz az esetek 99%-ában
*XD
szomojk. says:
*meglehet, bár még nem figyeltem meg
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*lol
szomojk. says:
*semmi gondom nincs amúgy Veled
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*ne X'D
szomojk. says:
*már többször volt az az érzésem, hogy vagy teljesen érdektelen vagy
*vagy nem szeretsz beszélgetni, legalábbis komolyabb dolgokról
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*hát nézd
*sose hoztál fel komolyabb témát emlékeim szerint
*persze lehet most is az én fejemmel van a baj
*másrészt meg ha ez vigasztal, nekem is hasonló érzéseim vannak veled kapcsolatban
*vagyis inkább azt érzem, hogy én nem érdekellek abszolút, mondjuk nem lep meg egyáltalán xD
szomojk. says:
*pedig érdekes vagy
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*az tuti
*XD
szomojk. says:
*nem komolyan, méghozzá azért mert nagyon hasonlóan viselkedünk
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*biztos
szomojk. says:
*nem szoktál túl sok kérdést feltenni
*vagy ha beszélgetünk inkább el "XD"-zed minthogy túl mélyenszántó gondolatokat fogalmaznál meg
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*de mivel kapcsolatban? XD
szomojk. says:
*Lady Zárkózott
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*sose beszélünk mélyen szántó dolgokról
*XD
*komolyan
*egyetlen egy dolgot mondj
*amire szerinted mélyen szántó gondolatokkal kellett volna felelnem XD
szomojk. says:
*hát mondjuk jólesett volna, ha legalább valami közhelyet elsütsz a szakításommal kapcsolatban
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*mondtam, hogy sajnálom
szomojk. says:
*persze semmire nem megyek vele, de önmagában a próbálkozás szórakoztatni szokott
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*mást tőlem ne várj
*mi a tökömet szóltam volna hozzá?
*Dia is most szakított pont ma
*nem tudtam neki se többet mondani
*nekem semmi kapcsolatom nem volt még
*mégis mi a fenével tudtalak volna megvigasztalni?
*nekem fingom nincs az egészről
*amúgy annyira tudtam, hogy ide fogsz kilyukadni végül
*XD
szomojk. says:
*én még fiatalabb koromban ilyen helyzetekben rendszeresen a "-hé figyi... semmi" játékot játszottam
*na ha annyira tudtad elmagyarázhatnád miért mielőtt megkérem a kezed 239-edik alkalommal
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*nem tudom honnan XD
*de amúgy most nézem
*szomojk. says:
*persze semmire nem megyek vele, de önmagában a próbálkozás szórakoztatni szokott
*ha neked más ember csak arra jó, hogy szórakoztasson
*akkor egyáltalán hogy van pofád hozzá, hogy most itt basztass engem? oO
szomojk. says:
*értékelem a próbálkozásokat és jólesik, emiatt azoknak a helyébe képzelem magam akik próbálkoznak... olyankor jókat derülök a helyzeten, de ebben sztem semmi kivetnivaló nincs
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*aha
szomojk. says:
*nem szokásom másokon szórakozni
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*állandóan önellentmondásokba keveredsz XD
*na mindegy XD
szomojk. says:
*(nyilván elmebeteg vagyok)
amúgy hol az önellentmondás?
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*ajj hagyjuk XD
*már nincs agyam ehhez
*nem is értem, mit akarsz kihozni ebből az egészből XD
*hagyjuk XD
szomojk. says:
*rendben
*egyszer úgyis kiderül magától
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*mi? XD
szomojk. says:
*a szokványos válaszom az lenne hogy az ég
*jelen helyzetben az önellentmondások... tényleg nem értem az egészet
Vödör™ - Gombperec hídlakó says:
*én sem XD
*azt sem értem, min vitatkozol tulajdonképpen xD
*na mindegy
*XD
szomojk. says:
*szerinted megette a virágot a bárány?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése