2010. január 8., péntek

Álmok

Mindenki szokott álmodni. Van, aki emlékszik az álmaira, van, aki nem, de mindenki álmodik. Rengetegen foglalkoztak/nak velük már az idők kezdete óta. De vajon tényleg jelentenek valamit?
Régebben is olvastam már elég sok mindent a témáról, mert nagyon érdekes. Mindig is érdekeltek a misztikus, megfoghatatlan, elvont dolgok, így vagyok az álmokkal is.
Sokat olvastam már álmokról, álomfejtésről. Most is egy ilyen könyvet olvasok (hála Norelnek ^^). Tényleg érdekes dolog, és végül is elég sok elméletet logikusnak, elfogadhatónak tartok, mégis... biztos valami hiba van a készülékemben, mert teljességgel kizártnak tartom, hogy az a sok értelmetlen marhaság, amit képes vagyok összeálmodni, jelentéssel bír, a tudatalattim jelzése, vagy hasonló.
Pedig olyan jó lenne, ha az álmaimból következtetéseket tudnék levonni, jobbá tudnám tenni magamat, az életemet.
Vagy ha látnám a jövőt... Na de ez már más téma. XD (Most néztem a Megérzést, egész nap ilyesmiket olvasok, úgyhogy most nagyon benne vagyok a dologban. XD)
Ha már a megérzéseknél tartunk. Elvileg mindenkinek vannak valamilyen szinten, a legtöbb embernek csak apróságokban nyilvánul meg, de vannak olyanok is, akik megérzik, ha baj van a szeretteikkel, ha valaki meg fog halni, vagy hasonló.
Most így hirtelen azt mondanám, bár én is ilyen lennék, nem ilyen minden misztikumtól, megmagyarázhatatlan dologtól mentes, teljesen hétköznapi tuskó. De ha jobban belegondolok, lehet az, aki megérez dolgokat, legszívesebben hozzám hasonló "tuskó" lenne. Talán így a legjobb, nem tudni, mikor mi fog történni, csak élni az életet...

(Elég zavaros lett, de kikívánkozott. Sajnos mint a legtöbb dologhoz, az íráshoz sincs tehetségem. XD No mindegy. )

2 megjegyzés:

  1. Megérezni mások fájdalmát, vagy épp a halálát, szörnyű érzés, és én magam bizton állíthatom, hogy jobb a békés tudatlanság, mint az érzékeink efféle megnyilvánulása. Épp elég a saját kínjainkat elfogadni, de a szeretteink fájdalmával fűszerezve, ez igazi szenvedés. Emellett ha érzed még nem biztos, hogy megváltoztathatod a jövőjét, és ha nem tehetek semmit inkább ne is érezzem. Igen van olyan, hogy az ember érzi, és ebben nincs misztika, egyszerűen a kapcsolat ami élőt élővel összeköt, mint az állatok mikor érzik a veszélyt. Annyi, hogy mi emberek csak abban hiszünk amit látunk, és amit hallunk, sőt olykor abban sem. Ha valaki megmagyarázhatatlannal rendelkezik, az kamuzik. Én kicsi korom óta érzem a veszélyt, bizton állíthatom szeretném átpasszolni a "tehetséget", jobb lett volna egy amolyan segíteni is tudok adomány. Még magamat sem tudom megmenteni, de a lelkem mélyén arra vágyom , hogy legalább másokat megtudjak. Jó dolog ezekről olvasni, és hidd el mindenki több annál mint amit érez magában, csak nincs időd, és erőd észre venni. Ennyivel jobb a tudatlanság, olyankor azt is látnád amiben sokan még csak nem is hisznek.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, biztos rémisztő és nyomasztó lehet, de azért... egyszer az életben szeretnék én is valami "nem mindennapit" tapasztalni... XD

    VálaszTörlés