2010. január 7., csütörtök

Szabadság

Ma volt az utolsó vizsgám. Gasztrokultúra. Nem mennék bele a részletekbe, vicces volt, baromi nagy mázli, jófej tanár, negyed órás sztendáp, ötöst kaptam. (Nem mintha megérdemeltem volna.) Ezzel vége. Na nem mintha olyan megerőltető lett volna, ezzel együtt össz. 2 vizsgám volt. Többi gyakorlati tárgy volt, vagy megajánlott jegyet kaptam.
Jó jegyeim lettek, legrosszabb a vállalat, az hármas, többi négyes + ötös. *stréber* XD
Most 25-ig szabad vagyok! :D

Ma kaptam Noreltől egy könyvet, Álomfejtésről szól. Úgy meghatódtam! Köszi Norel <3 ^^

Most megyek Klónt nézni. Le vagyok maradva 4 résszel. :S XD

2 megjegyzés:

  1. Grat!:D
    Élvezd ki, amíg lehet, utána pedig legalább ilyen jó eredményeket!

    VálaszTörlés
  2. Köszi. ^^ Majd igyekszem. XD

    VálaszTörlés