2010. január 13., szerda

Utálom

Hogy pici vagyok. Hogy görbe a hátam és a lábaim. hogy abnormálisan vékony vagyok. Hogy mellet, vagy valami ahhoz hasonlót még nyomokban sem lehet felfedezni rajtam. Hogy az alsó ajkam vastag, a felső meg vékony. Hogy hiányzik a fél fogsorom. (Kösz, Majláth... '-_-) Hogy folyton piros az orrom. Hogy a hajammal lehetetlen bármit is kezdeni, és még a színe is ocsmány. Hogy képtelenség leirtani rólam a pattanásokat. Hogy nem győzöm szőrteleníteni magam mindenhol.

Hogy lusta vagyok, önző, barátságtalan, bunkó, életképtelen, híján bárminemű tehetségnek és nőiességnek. Hogy magányos vagyok, nem kellek senkinek. Nem szeret senki és én sem szeretek senkit.

Szeretem, hogy tudok gépelni. És hogy most vörös a hajam.

...

Konklúzió: szánalmas vagyok...

2 megjegyzés:

  1. Mivel még nem láttalak, így az első részt nem tudom megcáfolni, de hogy sem barátságtalan, sem bunkó nem vagy, az biztos.
    Fogsz majd szeretni, ebben biztos vagyok, csak még nem találtad meg azt, akit igazán megéri...

    VálaszTörlés
  2. azt nem tetted hozzá, hogy buta vagy mert, mind ezt gondolod magadról. Szerintünk: édes, aranyos, okos, bájos, szeretni való!!!!!!!!!!!! ENNYI , egyenlőre.

    VálaszTörlés