2010. január 4., hétfő

Új év

A szilveszterem elég felemásra sikeredett. Előző nap sokáig fent voltam, gagyi szappanoperát néztem (... XD), de hát kit érdekelt, szünet, addig alszom, ameddig akarok. Hát egy nagy lószart. Fél nyolc körül arra ébredtem, hogy apám hazajött, és csapkod, dúl-fúl, üvöltözik a kutyával. Felkapcsolta az összes villanyt, tévé, számítógép be, így próbáljon meg aludni az ember. És mintha ez nem lett volna elég, megint annyira iszonyúan undorítóan bánt velem, hogy arra szavak nincsenek. Ráadásul tényleg nem volt rá semmi oka. Tudom, hogy nem vagyok az ideális lakótárs, és sokszor az idegeire megyek, nem tagadom, de amikor tényleg nem csinálok semmit, akkor miért borít ki teljesen? Megint megkaptam minden elképzelhető lekicsinylő jelzőt, jó sok káromkodással vegyítve, + szétdobálta a cuccaimat a lakásban, aztán közölte, hogy rakjak rendet, mert neki vendégei jönnek majd. Hát majdnem mondtam valamit! De jó, oké, rendet raktam, csak szálljon már le rólam. Két-három óra múlva hazajött totál részegen, és megint ordibálni kezdett velem, hogy takarodjak el. Pedig tényleg nem csináltam semmit az égvilágon. Teljesen kiborultam, nem tudtam abba hagyni a bőgést, pedig én szinte soha nem sírok...
Eljött a délután, persze addigra csak még részegebb lett, és folyamatosan szidott és tombolt, hogy takarodjak már el. Mert hogy neki jönnek a barátai.
Ezen is kiakadtam. Nem terveztem szilveszterre semmit, alapból sem vagyok bulizós fajta, mostanában meg még élni sincs kedvem, nem hogy kimozdulni. Jó, megbeszéltük Grétával, hogy koncert, de szabadtéri, és ugyebár egész nap esett az eső, úgyhogy le akartam fújni az egészet. Erre az a tahó meg gyakorlatilag ki akart dobni, mert jönnek a barátai. De basszus miért nem tudott napokkal előbb szólni? Miért aznap reggel kellett? És akkor én vagyok a rohadék, mert nem akarom egy kapualjban tölteni a szilvesztert. Jó vicc.
Msn-en beszéltem Grétával, közben az a szemét oltogatott össze-vissza, hogy nincsenek barátaim, nem szeret senki, nem kellek senkinek, satöbbi. Ami kétszeresen is szar volt, mert egyrészt sajnos igaza van, másrészt meg egy apa hogy mondhat ilyeneket a lányának?
Mindegy, végülis megbeszéltük Grétával, hogy kimegyünk a Széchenyi-térre Ska-Pécs koncertre.
Nyolckor találkoztunk a Konzumnál, szerencsére addigra már elállt az eső. Felsétáltunk a térre, nem sokan voltak, kiderült, a koncert csak fél tízkor kezdődik. Sok emberen láttam világítós ördögszarvat, nagyon tetszett, hát nekem mindenképp kellett egy, és mivel csak ötszáz forint volt, be is fektettem egybe, onnantól szarvval a fejemen rohangáltam. XD
Beültünk kajálni a McDonaldsba, aztán kimentünk a koncertre. Nem tartott valami sokáig, mondjuk nem épp az én stílusom, de azért elment. Közben eleredt az eső is. A 11 órás busszal hazamentünk Grétáékhoz.
Éjfélkor vízzel koccintottunk (XD), aztán dvd-ztünk, tv-ztünk meg ilyenek.
Természetesen mint mindig, most sem maradhatott el a menetrendszerű rosszullét, megint brutális hányinger tört rám, pedig a 2 sajtburgeren kívül gyakorlatilag nem is ettem semmit. Mindez hajnali négy körül. Plusz egy kis hasmars, hát miért is ne? '-_- De egész jól lepleztem, Gréta a mai napig nem tudja, nem szóltam neki, mert hát minek, úgyis tudom, hogy mindenkinek az agyára megyek az örökös rosszulléteimmel, úgyhogy csak magamban próbáltam legyűrni. Ha észre is vett valamit, max betudta a fáradtságnak.
Az első busszal eljöttem, 7-kor értem haza, bezuhantam az ágyba és aludtam kb délután négyig.

Ma volt az első vizsgám, a mumusnak számító jogból. Félév közben nagyon szarul álltam belőle, az első zh-m karó lett, a másodikat meg sem írtam, így szóban kellett javítanom az utolsó héten. Az utolsó hetem amúgy is kész káosz volt, mert minden nap zh-t írtam, és mert ha apám otthon van, nem lehet tanulni, mert kurvára nincs tekintettel a másikra, a 25 jog tételből talán ha ötöt sikerült elsajátítanom, így az esélytelenek nyugalmával indultam neki a dolognak.
Piszok nagy mázlim volt, pont belehúztam abba az ötbe, két olyat húztam, amit tudtam, így ötöst kaptam. Nagy nehezen rávett a tanár, hogy próbáljam meg kijavítani az első zh-t. Esélyem nem volt, mert abból az anyagrészből gyakorlatilag semmit sem tudtam, de gondoltam próba szerencse. A három kérdésből egyet tudtam, a másikat meg a harmadik felét lesúgta Ági, így kaptam egy hármast.
Iszonyú teher esett le a vállamról, hiszen így ha a vizsgám karó, akkor sem bukok meg, de annyira felbuzdultam, hiszen így még jó jegyem is lehet, hogy elhatároztam, tanulni fogok a vizsgára.
Hát a nagy elhatározásból végül csak annyi lett, hogy kidolgoztam a 30 tételt.
Ma is úgy mentem vizsgázni, hogy szinte egy kukkot sem tudtam.
Hála a jó szerencsémnek, és a tanárnő jóindulatának, végül négyes lettem jogból (3x húztam tételt, és ebből csak egyet tudtam, de azt nagyon... XD).

Csütörtökön gasztro vizsga, hát az is vicces lesz, tanulni nem hiszem, hogy fogok, mivel nincs is hozzá anyagom, max majd improvizálok...

Még nem tudom, kell-e vizsgáznom vállalatból, remélem nem, de ha igen, arra muszáj lesz készülni... Ami magamat ismerve elég nehéz feladatnak ígérkezik...


Nem tettem újévi fogadalmat. Sose tartottam be, most se lenne másképp, amúgy is hülyeség az egész, "fogadalmat" az év bármely napján lehet tenni. De mégis valahogy meg kell változnom. Változtatnom kell ezen a mérhetetlen közönyön, ami jellemző rám, ami vagyok, mert csak nézem, ahogy elmegy mellettem az élet, és ez nem jó. Csak az a baj, hogy ez sem érdekel igazából. Nem tudom, hogy tudnék ezen változtatni... De majd igyekszem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése