2010. június 16., szerda

Amúgy

Ma visszamentem az orvoshoz a lelettel. Azt mondta, "lehetséges, hogy mégis allergia". Először el akart küldeni allergiavizsgálatra, aztán meggondolta magát, felírt egy antibiotikumot meg egy orrsprayt, és berendelt jövő hétre is. Akkor majd ad beutalót az allergiacuccra. Ahol lehet nem is csinálnak már vizsgálatot, mert "nincs szezon", vagy mit magyarázott. Akkor meg csak ősszel tudok menni. Dejó. Magyarul szeptemberig fuldokoljak. Je.

Voltam a suliban a bizonyítványomért. 4,09 az átlagom. XD Na nem mintha ilyen jó tanuló lennék, az ilyen viccjegyek húzzák fel, például amiből felmentésem van, mert anno már tanultam, az ötös, meg ilyenek, hogy info, német, és hasonlók. Amiből tényleg oda kellett volna tenni magam, az kettes lett meg két hármas. Egyedül két négyes van amire tényleg tanultam meg minden. Na de mindegy. XD

Utána elvittem a Delantába a szerződést. Hétfőn reggel hétre(!) kell mennem. Kelhetek fel ötkor. Fasza. Először szobaasszony leszek. XD A legszarabb az egészben, hogy lemaradok majd egy csomó meccsről. Pl hétfőn rögtön kettőről is (vagyis másfélről). :'[

Na mindegy, ez van. Legalább kaptam lóvét surranóra. :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése