2010. június 15., kedd

Joga

Na ez az, ami ma sem volt, pedig a braziloktól vártam egy kicsit... bár elnézve a VB eddigi színvonalát, nem meglepő, hogy elmaradt a joga bonito, meg kicsit jogos, hogy az első meccseken inkább mindenki próbál a biztosra menni.
De azért amit a portugálok ma műveltek. x_X Jézusom. Kettőt nem tudnak egymásnak passzolni rendesen, látszólag egyáltalán nem érzik egymást, sok a rossz passz, a rossz indítás, a védelmük egy vicc, van egyszem Céronáldó, aki ma egy bődületesen nagy kapufát leszámítva molyfing volt... Ez baromi kevés lesz.
Az elefántok nem voltak rosszak végül is, a középpályájuk erős, csak hiányzik onnan nagyon Drogba.

Az Észak-Koreaiakon meglepődtem, arra számítottam, hogy végig sünben lesznek, és ez így is volt, de egyáltalán nem durva, favágó módon csinálták, sőt időnként még támadgattak is, a szépítő gól is szép volt...
Ezek alapján a csoport második helyének sorsa szerintem Elefántcsontpart és Észak-Korea között fog eldőlni, hacsak a portugálokkal nem történik valami csoda, vagy Céronáldó nem kezd el focizni.

A brazilok meg... egy-két Robinho cselen kívül nem sok szépség volt a játékban, és a mai teljesítmény alapján nem érzem őket olyan lehengerlőnek... Mellesleg a németek meccsét leszámítva ez volt a legélvezetesebb meccs eddig.

Az eddigi színvonal egy nagy fos. Remélem ez tényleg csak azért van, mert első meccsek voltak, a következőkön remélem tényleg mindenki a győzelemre fog hajtani, és nem ilyen tötymörgés és pöcsvakarászás fog menni... x_X

Kíváncsi vagyok, a spanyolok hogy fognak teljesíteni holnap.

Én az első meccsek alapján még nem írok le senkit (sokan ezt csinálják), szerintem ez még csak a "bemelegítés", a következő körben fogunk még izgalmas meccseket látni bőven.

Nagyon szeretnék egy brazil-spanyol döntőt, ebben az esetben még a győztes kiléte is teljesen mellékes lenne (számomra legalábbis), azon a meccsen tuti nem lenne sündisznóállás meg bunkerfoci... És van is rá esély, hogy összejön, én ezt a két csapatot minimum a legjobb négy közé várom.
A németekkel együtt. Bár rühellem az egész bagázst, de őket sosem szabad leírni, másrészt meg az első meccsükön elég meggyőzőek voltak... De istenem, ne ők nyerjenek, mert eret vágok. X'D
Nem tudom, talán még a hollandok és az argentinok érhetnek oda.

De nagyon remélem, hogy lesz itt még bőven meglepetés és izgalom.

(Most lehet érthetetlen hülyeségeket írtam, de fél éjfél van, és ki se látok a fejemből. De mostanában tiszta grafomán lettem. Muszáj írnom!! XD)



Ma volt itt Zsófi, hát nemtom... vele mindig olyan fura, nagyon szeretem, de valahogy nem igazán vagyunk egy hullámhosszon, keveset beszélünk, sokat hallgatunk, nem tudom... nem is voltunk együtt sokat.
Elmentünk pár boltba, körülnéztünk kicsit, szeretnék venni magamnak valami olyan surranót, amiben nem rohad le a lábam, de valószínűleg ez idén sem fog sikerülni, mert én nem veszek fel se sarut, se olyan ocsmány balerinacipőnek gyúnyolt szörnyűséget, normális, emberi viselésre alkalmas szandált meg valamiért nem árulnak sehol. Érthetetlen.
Szeretnék fürdőruhát is, ez megint csak nehézségekbe ütközik, mivel felsőrészből nagyjából gyerekméret kellene, alsóból meg nem... utálom, hogy nincs mellem. '-_- Amúgy se nagyon voltak olyanok, amiket szívesen hordanék. Bár igazából mindegy is, úgyse lesz rá alkalmam idén nagy valószínűség szerint.
Kellene egy fehér nadrág is, mert az kell a melóhoz, de én nem fogok kiadni több ezer forintot egy gatyáért, amit úgyis tönkre fogok tenni. A főnök kénytelen lesz beérni az itthon használatos bézs színű gatyómmal, ez van, nem tetszik, elmehet a tudjahova.

Boltozás után leültünk a parkban egy padon, és dumáltunk, aztán jött Zsófi anyukája hazafelé a melóból, és meghívott minket egy fagyira, aranyos volt.
Aztán megsétáltattuk Zsófi kutyáját, és mentem haza meccset nézni.
A napom többi része kb csak a fociról szólt, megnéztem a portugál meccset, aztán felvételről a szlovák-új zélandit, mert a zsófizás miatt lemaradtam róla (nem mintha sokat veszítettem volna, balfasz szlovákok XD), aztán este a brazilokat. Most meg irkálok, meg mindjárt megyek szlípölni.



Holnap viszem vissza a leletet a fül-orr gégész nőszemélynek. Kíváncsi vagyok, mit fog kitalálni. Most hogy belegondolok, jó is, hogy nem váltottam ki a gyógyszert, mert teljesen biztos, hogy fel fog írni valami teljesen mást. A télen is ez volt, mikor a Lánc utcában felírtak egy izomlazítót meg egy fájdalomcsillapítót, kiváltottam őket cirka háromezer forintért, bevettem mindegyikből 1, azaz egy(!) szemet, majd másnap a háziorvos felírt egy antibiotikumot, és letiltott a többiről. Azóta is a szekrényben rohadnak.

Megyek a suliba is a bizonyítványért meg a gyakorlatos papírokért, meg a Delantába leadni őket, meg azért van még pár kérdésem is. Hétfőn kezdek.


Nem akarooooooooom! :'[[[[

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése