2010. június 13., vasárnap

WTF

Ma hajnali négykor (cirka 2 órás alvás után) ismételten arra ébredtem, hogy nem kapok levegőt. Bár ezúttal nem volt olyan durva a helyzet, egy-egy csepp Novorin megoldotta a problémát. Az már sokkal rosszabbul érintett, hogy a szoba hőmérséklete nagyjából egy szaunáéval vetekedett. Szörnyű volt. x_X Kimentem a konyhába inni, hát ott ehhez képest hűvös volt. Nem értettem a dolgot, de a szobába visszatérve világossá vált, mi a probléma: mikor hazaértem, és leültem gépezni, becsuktam az ablakot, hogy ne jöjjenek be a szúnyogok, lefekvéskor meg elfelejtettem kinyitni. '-_- Ezen sürgősen változtattam, majd visszafeküdtem.

Ismételten két órás alvás után arra ébredtem, hogy apám hazajött. Valami haverjával. Bejöttek a szobába, faszi megszólalt: "Lányod még alszik?" Ebből én a kómás agyammal arra következtettem, hogy legalább tíz óra van. Miközben ők a falakat nézegették a lakásban (apám ki akar festeni), felkeltem és kimentem budira. Visszatérve bekapcsoltam a telefonomat, és ekkor szembesültem azzal, hogy valójában még csak hat óra van. Sürgősen feküdtem is vissza, de elaludni nem sikerült, mert apám bejött honfoglalózni, és közben be nem állt a szája, és a kutya is randalírozott szokás szerint.

Apám nyolc körül elment, én meg úgy döntöttem, megnézek egy filmet. Valamilyen, számomra érthetetlen okból a Mad Maxre esett a választásom, de úgy negyed óra után rájöttem, nekem ehhez nincs energiám, és visszafeküdtem aludni.

Harmadszorra tízkor keltem, megint totális időzavarban, mikor apám visszajött a boltból, és felháborodva kérdezte: "Te még mindig alszol?" - amiből én azt a hibás következtetést vontam le, hogy már dél körül lehet. De megint tévedtem. XD

Felkeltem, gépeztem, meg közben néztem a filmet. Hát ahhoz képest, hogy ez egy "kultfilm", én halálra untam magam rajta. Nem nekem lett kitalálva, az biztos.

De hogy rátérjek a lényegre:
Az én családom egy eléggé szétszórt, gyűlölködő és még sorolhatnám, milyen család. Főleg apám és a bátyám között mérges nagyon a viszony.
Érthető tehát, hogy eléggé ledöbbentem, amikor kb két héttel ezelőtt egyik nap apám, (részegen) hazaállítva közölte, hogy "kibékült" a bátyámmal, és következő héten szombaton "eljön, és kiviszi a kutyát". (XD)
Hát múlt hét szombaton nem történt semmi, igazából nem is foglalkoztatott a dolog.
Hétfőn elmentem anyámhoz, de nem volt otthon. Úgy döntöttem, várok egy fél órát, hátha hazajön. Közben a bátyámmal nem beszélgettem (XD), aztán egyszer csak azt mondta, hogy mondjam meg apámnak, hogy szombaton átjön Forma 1-et nézni. Kicsit meghökkentem, aztán megmondtam, hogy apám szombaton dolgozik. Erre azt mondta, akkor majd felhívja.
Másnap hazajött apám, és nagy csodálkozva mesélte, hogy felhívta, és azt mondta, átjön vasárnap. ("Mit akar ez tőlem?") Én is csodálkoztam, hát nem kibékültetek, kérdeztem. Apám felháborodva kiabált, hogy ő ilyet sose mondott. Ja boccs.

Ma fél egy körül beállítottak ketten nem éppen józan állapotban, két liter borral, kólával és pár sörrel felszerelkezve. Hát mit mondjak, nem örültem túlzottan.
A kutya persze tombolt, nem bírt elmaradni fél percre se, amitől én kissé idegbeteg voltam egész nap.
Beszélgettek, aztán leültek a géphez honfoglalózni. Ennek és az elfogyasztott piamennyiségnek köszönhetően egyik meccset (Algéria-Szlovénia 0:1; Szerbia-Ghána 0:1) sem tudtam igazán figyelemmel kísérni.
Végül a bátyám nyolc körül ment el. Végre. Kicsit sok volt belőlük egész nap. x_X

Bár meg kell valljam, 20 év alatt talán egyszer sem beszéltem vele ennyit, főleg nem ilyen normálisan.

Az esti meccset megnéztem, vagyis csak félig-meddig, a németek második gólja után inkább nekiálltam honfoglalózni. Gyűlölöm a németeket, pföjj! (Ausztráliával játszottak, 4-0 lett az eredmény. -_-)

Baromira álmos vagyok. De nem sokat fogok aludni ma sem. Elfogyott az orrcseppem. :S Brutális éjszaka elé nézek...

Az normális, hogy egy hét alatt elhasználtam egy Novorint...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése