2010. június 17., csütörtök

Nemtudokmárcímetkitalálni:SXD

Utálom, hogy nem aludhatok sokáig. Mondjuk úgy délig. Nekem kevés tíz óra alvás. :S XD De nem is tudok tíz előtt felkelni általában. Ma is a kutya már fél kilenckor bejött zaklatni, hogy vigyem ki, de folyton visszaaludtam, tíz körül sikerült rávenni magam, hogy kikászálódjak az ágyból. Nem sokra ment vele, mert előbb fürödtem + hajat mostam, és csak aztán vittem ki. Apám szerint állatkínzó vagyok. Majd jön az Állatrendőrség, és elveszik tőlem. Ha-ha.



Ma az argentinok baromi nagyot játszottak, Higu háromszor is betalált (bár mezőnyben harmatgyenge volt), remélem a kritikusok most elhallgatnak egy időre, vagy legalábbis nem jönnek azzal, hogy "fontos meccseken/nagy csapatok ellen képtelen betalálni". Bár nekem sem a kedvencem az a klasszikus befejezőcsatár poszt, amivé úgy látszik lassan kifejlődik, de igenis kedvelem őt, és örülök neki, hogy jól megy neki a válogatottban (kopp-kopp). Remélem a Realban is így fog hasítani. XD



A délutáni meccsről lemaradtam, Diával voltunk városban, végre sikerült fürdőruhát találnom. Még a gatyám is ráment, de muszáj volt, 11 éves korom óta ugyanazt a bikinit hordom (elég tré, hogy csak idén nőttem ki a felsőrészt... a bugyit már régebben, de még tavaly is hordtam, lol. XD). Elég sokat felpróbáltam, és az S-es és az M-es felsőrészek kicsik voltak, L-est kellett vennem. :O Alsóból viszont S-est... XD Majdnem négyezer forint volt, azt hittem pofám leszakad, de hát istenem, ez van.

Bementünk a Deichmannba és az Ázsiába szandált nézni, és természetesen nem találtam megfelelőt. Amit kerestem, az egy sima, egyszerű, lapos talpú, lehetőleg fekete szandál, mindenféle giccs és felesleges hülyeség nélkül. Hát ilyen egy sem akadt. Voltak szépek, amiket nagyon szívesen megvettem volna, de sajnos mind (extra)magas sarkú volt, nekem meg már a kétcentis sarok is nehézségeket okoz. Úgyhogy cipő nélkül távoztunk.

Dia vett magának egy tengerimalacot, szegényt cipeltük magunkkal mindenhova, még a próbafülkébe is. XD Aranyos kis dög, én a Bogyó nevet ajánlottam neki, Dia Golyót (XD) akart, de családi nyomás hatására mégis Bogyó lett. XD

Végül bementünk a Tescoba is, kajáért, mert már mindketten csillagokat láttunk az éhségtől. Megnéztem azért a cipőket is, és csodák csodájára, itt találtam meg az Igazit (XD). Lapos talpú, fekete pántos, semmi extra szandál. Először kicsit fura volt, de itthon ebben mentem át a boltba meg kutyát sétáltatni, és már egész kényelmes. Bár egy helyen fel fogja törni a lábamat, de ha azt átvészelem, nem lesz gond. Remélem. XD

Holnap még vennem kell egy fehér nadrágot a melóhoz, és ennyit a pénzről. Sajnos a gyógyszereim megint nem lesznek kiváltva, mert apám nem fog adni több pénzt. Úgyhogy tovább kell szenvednem levegő nélkül. Jee.



Az esti meccsen Franciaország játszott Mexikóval. Mexikónak szurkoltam, mert a francia csapat edzőstül mindenestül (de főleg edzőstül XD) annyira antipatikus, hogy ezt csak a németek iránt érzett ellenszenvem múlja felül. És az is nagyon böki még mindig a csőröm, hogy az a pöcs Domenekk nem hívta be Nasrit és Benzemát. '-_- De most megszívta, a csodacsapata kiszopott 0-2-re. Következő körben az ezzel négypontossá előlépett Mexikó a szintén négypontos Uruguayjal fog játszani, ahol -ha csak az argentinok elkerülése végett nem próbálnak meg győzni- nagy valószínűséggel döntetlen fog születni, így a jelenleg kemény 1 ponttal rendelkező francicák csomagolhatnak is. Wehehehehe.

Eddig ez a meccs tetszett amúgy a legjobban. Valószínűleg a napokban bevetett vuvuzela-szűrőnek köszönhető, hogy a zümmögés mellett most már a szurkolást is lehetett hallani, és jó volt látni, hogy a mexikói srácok szívüket-lelküket kitéve hajtanak a győzelemért. Nagyon szimpatikus csapat, remélem sokáig eljutnak. Ez a dos Santos gyerek nagyon jól tolja, a mozgása néha kicsit Dinnyére emlékeztetett. XD



Holnap jönnek festeni az előszobát meg a klotyót, emiatt ülhetek itthon, mert apám melózik. Pedig kéne beszélnem anyámmal, hogy fesse be a hajam. Durva, hogy egy hónap alatt mennyire lenőtt, a hossza mégsem változik. Ez lehetséges egyáltalán? Oo XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése