2011. június 9., csütörtök

First day

Túl vagyok az első szóbeli vizsganapon.
Kis megkönnyebbülés, bár nem úgy sikerült, ahogy kellett volna, de lehetett volna rosszabb is.

Ügyvitel-humán-izé volt, meg földrajz.
Ügyvitelből az első hét tételt tudtam, a többit el sem olvastam. Természetesen nem az első hétből húztam. XD Szerencsére akkora gáz nem lett belőle, mert valami tűzvédelmes téma volt, azt meg sikerült jpé-vel megoldani nagyjából, rizsáztam egy csomót. Végül is nem sikerült rosszul.
Földrajzból az összes tételt megtanultam, kettő kivételével. Természetesen kihúztam az egyiket. Valami jogszabályos, turisztikai szervezetes téma volt, hááát... halványan derengett valami, igyekeztem barokkos körmondatokkal leplezni, hogy nem nagyon vágom a témát. XD Második részben meg valami gasztronómiai fesztivált kellett megszervezni, és azt kellett elmondani, hogy milyen szervektől kell engedélyt kérni, meg hogy egy fesztivál milyen hatással van a gazdaságra, a környezetre meg a kultúrára. Visszagondolva ez sem volt annyira vészes.

Megnézhettem az írásbeliket. Meglepődtem, sokkal rosszabbra számítottam. Két modul van, ami csak írásbeli, és féltem, hogy nem lesznek meg, de meglettek. :D

Ráadásul hamar is végeztem aránylag, mert a névsor elején vagyok viszonylag, és az elején még gyorsan is haladtunk.

Sajnos a holnapi nap neccesebb lesz. Eddig az első naptól paráztam jobban, az ügyviteles fos miatt, de most már úgy érzem, a szakdolgozat védés a legneccesebb. :S Főleg mert már nem is emlékszem, mit írtam a szakdolgozatomban. XD Ráadásul be kell dobnom magam, mert ebbe a modulba tartozik az egyik gyakorlati vizsga is, ami iszonyúan szarul sikerült...
A vállgazdtól annyira nem félek, végül is megtanultam... Német meg... basszus, 15 éve tanulok németül, ha megbukok belőle, akkor akár le is húzhatom a rolót. XD

Az vigasztal, hogy holnap ilyenkor már túl leszek az egészen. És ha minden jól megy, hivatalosan is idegenforgalmi szakmenedzser leszek. :D

Este pedig buli a csajokkal!!! :DDDDDDDDD

Csak addig éljem túl valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése