2011. június 18., szombat

Tired2

Ma még többet mászkáltunk, még fáradtabb vagyok, és még inkább izomlázam van. De nem bánom, mert nagyon jó nap volt.
Tegnap egészen hajnalig dumáltunk, ma meg délig aludtam. Ebédre rántott tök volt és uborka saláta, amit imádunk. :D Aztán voltunk a maminál a kórházban, jól van szerencsére, izeg-mozog, alig bír veszteg maradni, nem szeret tétlen feküdni. Teljesen megértem.
Egyik általános iskolai évfolyamtársunk, aki mellesleg a szomszédom is, itt jár Veszprémben egyetemre, tegnap írt, hogy találkozzunk. Mivel úgyis kellett mennünk bevásárolni, és nem tudtuk, hol van a kis Tesco, megkértük, hogy kísérjen el minket. Találkoztunk a McDonald'snál, aztán együtt elmentünk a Tescoba, és segített is hazacipelni a cuccokat, itthon meg dumáltunk még egy kicsit.
Később felmentünk a kilátóhoz, ott volt a Dia nagybátyja, a felesége meg az anyósa, meg a fia, meg a (másik XD) mami. Sétáltunk a városban, és tök jó volt. Úgy tíz évvel ezelőtt nyaraltam Mesztegnyőn Dia másik mamájánál, akkor találkoztam a nagybátyjával, Norbival, meg az unokaöccsével, Dáviddal is. Akkor még persze kicsi volt, meg mi is, és már alig emlékeztem rá. Norbiról meg valahogy az maradt meg, hogy nem túl szimpatikus, sőt kicsit goromba. Szerencsére szó sem volt ilyesmiről, nagyon jó fej, lehet vele hülyéskedni, meg minden. Dávid is aranyos és jó fej, tök jól eldumáltunk hárman.
Bár lejártam térdig a lábamat, és hulla vagyok, de megérte. Rég volt ilyen kellemes délutánom.

Ahol nincs McDonald's, az civilizálatlan hely. Itt van. XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése