2012. március 14., szerda

Life sucks

Ma voltam állásinterjún.

Soha a büdös életben nem lesz munkám. Még egy gagyi, szar, jutalékrendszeres marhaság sem. Egyszerűen annyira antipatikus vagyok mindenkinek, hogy ha a dolog a szimpátián múlik - és a végén már mindig csak azon múlik - esélyem sincs. Egyszerűen gőzöm sincs, mi a baj velem.

De ha a tükörbe nézek, sajnos meg kell állapítanom, hogy még én sem adnék magamnak munkát.

Most várom, hogy behívjanak próba napra. Úgysem fognak.

Nem tudom, mit csináljak, lassan tényleg eljutok odáig, hogy kurválkodni fogok. Nem érdekelnek az erkölcsi maszlagok. Szerintem a szex úgyis túl van misztifikálva. Nem nagy szám az egész. Ha valaki képes ezért fizetni, az ő baja.


A barátom nem tud jönni hétvégén. Én meg nem tudok menni sehova. Kb. 20 forint az össz vagyonom. Egy buszjegyre sem telik. Négy hónapja be vagyok zárva, és kezdek megőrülni.

Az életem egy nagy rakás szar, egy icipici kis öröm vagy jó dolog sincs benne. 

Belefáradtam, azt akarom, hogy vége legyen. 

Bárcsak megölne valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése